Bu Blogda Ara

28 Temmuz 2012 Cumartesi

19.hafta ve 10 aylık Bal kız

Yaşadığım yoğun zor ve zahmetli günlerden sonra,kızıma veremediğim ilgiyi alakayı fazlası ile vermeye çalışıyorum şimdilerde.Oyunlar oynuyor parklara çıkıyor bolbol vakit geçiriyoruz.Şuana kadar ağzımızda toplam yedi dişimiz mevcut.Sekizincide çıkmak üzere sanki.Balım huysuz zaman zaman durağan.Emekliyor henüz yürümeye başlamadı.Ayakta durup bir iki taytay pozisyonuna giriyor ve eşyalarda tutunup adım atabiliyor.Ben yaşında yürür diyorum ama yine de bebeklerin işine akıl erdirmek olmaz.Bunun dışında herzaman ki gibi aç yaşıyoruz.Yemek yemeyi şiddetle reddediyoruz ve hiç bu kadar zayıf olmamıştık.Hala sekiz buçuk kiloyuz.Yaklaşık iki aydır kilomuz böyle.Hiçbir gelişme kaydetmedik.Fiziksel becerilemiz artıyor.Bir kere hayır kelimesini çok iyi biliyor.Ben hayır dediğimde kesimlikle yapmıyor yapmak istediği şeyi.Bakışları daha anlamlı bakıyor anlayarak bakıyor.Artık dinlemeyi öğrendi sanırım dediklerimizin çoğunu anladığından şüphem yok.

Gelelim içimdeki fasulye turşusuna.Tam ondokuz hafta da taramamızı olduk.Korktuğum gibi çıkmadı bebeğim yaşanılan şeylerden hiç etkilenmemiş.Sağlığı çok şükür ki yerinde iç organları tamamiyle kusursuz.250 gr şuanda.Oda bir kız:)Aklımızda bir isim var sanırım son ana kadar değişmez ise aynı kalacak.Eller ve ayaklar çok şekerdi.Malesef ki yüzünü sakladı.Bana küs mü anlayamadım.Belkide ihmal edildiğini düşünüyor ki çok haklı.Zavallım bu olaylardan kendisi şimdiden unutuldu.

Şuanda 66 kilodayım.İlerde ne olur bilinmez.Diyet maceralarım filan hepsi son buldu.Neyse ki başlamışım ya o kiloyla hamile kalsaydım aman Allah ım:)verilmiş sadakam varmış dicem ama heran yüz kiloyada çıkabilirim işte hamilelik böyle birşey.Şimdilik bolbol kalsiyum almaya ve meyva yemeye çalışıyorum canım pek yemek istemiyor ki biliyorum oda havalardan.İştahımın açılacağı günler yakındır hey yavrum hey azmı geceleri tepsi hazırlamadım kendime:))El kadar da doğurdum onca yiyerek.

Şimdi yine bir bekleyis hadi bakalım cabuk geçse bari gün saymak çok zor..
Bir resim eklerim diye bir haftadır bekliyorum yarın yirmi hafta olacagız:))gobısımı cekemedım cekemedım cekıp guncellemeyı dusunuyorum .ancak garanti olsun yazıyıyı yayınlayayımda:)
Demistim :)




Sevgiyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder