Bu Blogda Ara

29 Aralık 2012 Cumartesi

Fasulyem doğdu!

Çok uzun uzun yazamayacağım telefondan sadece bizleri merak eden dostlar için haber edeyim dedim. Kızım ELif Bade 8 aralık saat 17.45 itibariyle aramıza katılmış bulunmakta!!

Yine planladığımız gibi nosnormal :) bir doğum oldu.Çok şükür sağlıklı bir şekilde dünyaya geldi. Fasulye diyorum hep öyle dedim zaten yine küçük bir kız 2790 gramcık:)

Sevgiyle kalın ayrıntıları paylaşmak isterim gelecekte şimdilik mazur görün iki çocuklu hayata alışmaya çalışıyoruz. Mail atan merak eden a dostlar saolun hepiniz:)

Cümlelerim devrik ve hatalı olabilir gelen gidenden fırsat bulup BAde kızımı emzirirken yazıyorum:)

yeniyılınızda kutlu olsun.saglık mutluluk dolu bir yıl olsun. Dostlarınızın yanınızdan eksık olmayacagı nice güzel yıllara...

Biz ağacımızı süsledik
Kalabalık bir aile super bir arkadaş grubu ile evde nacizane kutlama yapacağız inşallah
Öperinggg sizi kokulu kokulu hemide...



3 yorum:

  1. ayyyy gözün aydın canımm. bende seni çok merak ediyordumm.haber verdiği çok iyi oldu:) prensesimiz doğmuş da 1.ayına bile yaklaşmış maşallah ona pek tatlıııı. Henüz tek çocuk annesi olarak 2 çocuklu hayatın telaşını tahmin edebiliyoum. Allah kolaylık versin sana güzel anne. Kızlarınla ailenle birlikte nice mutlu yıllar diliyorum. bizi habersiz bırakma amaaa. kısacık da olsa postlar beklioruz. sevgiyle...

    YanıtlaSil
  2. Aaa doğum günümüz aynıymış,ne güzel.Allah hayırlı ömür versin.

    YanıtlaSil
  3. Çok çok teşekkür ederiz. Ne mutlu yay burcuyuz:)

    YanıtlaSil