Bu Blogda Ara

27 Şubat 2013 Çarşamba

Mimlenmişim..

Mimlenmişim ben de!
Sevgili Terzi Esma beni mimlemiş sağolsun.Valla mimlenenleri duyuyordum ancak başıma ilk kez geliyor:)Sanırım yapmam gereken soruları yanıtlamak öyle değil mi?başka birşeye gerek yok.Tekrar teşekkür ediyorum Esma'ya

Eveeettt sorularıda kopyaladık ,hazırım:)öhööömmm


işte sorular;
*Bir programın yok ve evdesin, nasıl uyanır neler yaparsın?
Benim bir programım yok ve evdeyim:)Öylesine pis bir gülümseme şuan da suratımda.Çoluk ,çocuk yok evdeysem sanırım akşama kadar yataktan çıkmam.Hasret kaldığım uykuya doyarım kalkmak bilmem açıkcası.Hiç uyanmam kiii!!!


*Asla tercih etmem, giymem dediğin renk ve kıyafet? 
Şimdi bu senenin modası neon renkler varya.İşte ben o renkleri aksesuarlarım dışında kullanamam malesef.Bana göre değil.Kıyafete gelince üzerine kısa birşey giyilmiş taytları sevmiyorum ben ..

*Dört harfli olan çok şey ifade eden 'Para' senin için ne ifade ediyor?
Valla hayatımı devam ettirmem için gerekli araç geyiğini diyemeyeceğim.Para benim için önemli.Sadece hayatımdaki en önemli en değer verdiğim şeylerden kişilerden sonra geliyor.Günümüzün olmazsa olmazı.Yok öle seyran olan  samanlıklar artık..

*İlerde hayal ettiğin sen ne yapıyor olacak?
Ya özgürce birşeyler dikiyor tasarlıyor makinasının başında kahvesini yudumluyor,yada bir şirkette yönetici olarak çalışıyor:)İlki daha olası..

*Hakiki dostluk kaldı mı yoksa sadece menfaat üzerine kurulu bir alışkanlık mı?
Bu konuda çok birşey söylemeyeceğim.Menfaat üzerine kurulmuş arkadaşlıklardan bir şekilde sıyrılıyo insan.Maskeler düşüyor er yada geç.Ama arkadaşlık dostluk var .Allahım eksik etmesin onları başımdan.

*Şu ölümlü dünyada en çok zevk aldığın şey?
Kendime ayırdığım zaman diliminde ortaya çıkardığım yamuk yumuk abuk sabuk şeylere bakmak ben yaptım demek..

* Birisinden duymayı en çok hoşlandığın , mutluluğunu tavan yaptıran tek bir cümle?
Canım hayat arkadaşımdan ve ilerde evlatlarımdan duyacağım "Seni Seviyorum" tabiki..

*Takıntıların var mı?
Yok sanıyorum.

*Kıyafetlerinin olmazsa olmazı?
Tabiki aksesuarlarım.Onlar olmazsa çok çirkin hissediyorum kendimi.Ve tabiki tamamlanmamış hissediyorum üstümdekileride

*Hiç diyete girdin mi , girdiysen sence kaçıncı olmuştur?
Doğuruyorum diyete giriyorum:)İlerde yine diyette olacağım.Diyetisyene gitmek bu sefer farz oldu sanırım.

*Severek takip ettiğin blog adı rica edebilir miyim?

Dikiş Dersi
Kendin Dik
Kısacası dikiş ile ilgili tüm blogları severek takip ediyorum.

İşte bende bu kadarım.
Sevgilerimle :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder