Bu Blogda Ara

12 Mart 2013 Salı

Dolu dolu 3 ay..

Üçüncü ayımız bitti çok şükür:)
Gelişimimiz gayet güzel anne sütüne devam .

Gündüzleri üçer saatten oluşan düzenimiz aşağı yukarı bir haftadır oluştu.Bazen düzen bozuluyor ve Elif Bade buna çok kızıyo.Huysuz agrasif bir bebek oluveriyor hemen.Şirinlik abidesi gülen surat biranda oluyor ekşi bebek.Tracy tetemizin sölediklerini yapmaya çalışıyoruz ama nafile bir tek ben mi uyamıyorum bu düzene ya:(Hatun ne güzel anlatıyor okurken tamam yapacağım diyorum da uygulamak beni benden alıyor yapamıyorum.Ağlatamıyorum ben mi çok vicdanlıyım ?Yapan anneler vicdansız mı sanki?Hem bebek için en iyisi bu. uyku düzeni oluşmuş karnını vaktinde doyuran mutlu bebek!Ama kendi kendine uyuyan bebek benim için hayal sanırım.

Neyse efendim bugünlerde daha bir huzurumuz var.Düzenimiz olunca gerçekten herşey daha kolay.Ve ben üçüncü ayın evresini tamamlamış bebek ayı olduğunu düşünüyorum.Anne bebeğe bebekte anneye alışıyor.Bazı şeyler kolaylaşıyor.Gaz sancıları azalıyor ,bebek daha güçlü emebiliyor karnı doyuyor ve daha uzun süre uyuyor.

Ben hem Bade için hemde Balım için bu kitapları okuyorum.Tavsiye ederim .


Okumaya vakit tabiki gece ayırabiliyorum.Ancak kanı hızıyla oluyor ilerlemem .Bazen okurken uykum geliyor ,bazen Bade uyanıyor .Kendime ayırdığım zaman dilimi epey kısıtlı olduğu için başka şeyleri halletmem de gerekebiliyor.Gündüz zaten okusamda birşey anlamam sanırım ev epey sesli:)

Bal kızım 18 ayını bitirdi.Biraz aksi ,biraz kırgın,nazlı bir kız çocuğu.Bazen ona haksızlık mı ettik acaba diye düşünmüyor değilim.Anne sevgisini yeterince almamış olabilir diye düşünüyorum.Zamanımın çoğu Bade ile geçtiği için ona karşı kendimi borçlu hissediyorum.Mutlaka Bade uyuduğunda Balım ile ilgileniyor oyunlar oynuyorum.Mutlu oluyor.Ana kuzusu neticede.Bade kucağımdayken bize kaçamak bakışlarını yakalıyorum.Anlıyorum ki kıskanıyor bizi.

Aylık gelişimimiz gayet güzel .Benim kocaman kızım gerçekten kocaman boyu ve kilosu yaşıtlarından önde gidiyor.Bu her anneyi olduğu gibi benide mutlu ediyor.Ancak köpek dişlerimiz çıkacakmış.Bizi zor günler bekliyor anladığım kadarıyla.Kilomuz kesin olarak düşecek demek oluyor buda.Sağlık olsun.

Bizden bu kadar.3 ve 18 aylık kızlarımla Sevgiler :)





Böyle uyumaya bayılıyoruz.Gecenin kör saatlerinden çekilmiş bir kare:)

3 yorum:

  1. Merhaba,
    İkiside çok şirin :)Benim kızımda henüz 4 buçuk aylık. 2 yaşını tamamladığı zaman kardeşi olsun istiyorum; fakat cesaret edemiyorum. İki minik kuzuya bakmak zor olsa gerek...

    YanıtlaSil
  2. maaşallah .Rabbimin lutfu bunlar güle güle büyüt bebeklerini .saglıkla sıhhatle inşaallah .hayırlı evlat olsunlar

    YanıtlaSil
  3. Çok tatlı bir bebeğiniz var.Allah nazardan saklasın:)

    YanıtlaSil