Bu Blogda Ara

24 Nisan 2012 Salı

Beyaz çerçeveler değişti

Beyaz çerçevelerim vardı.Taaa eşimin bekar evinden beraber ikeadan aldığımız çerçeveler.Beş tane filan almıştık sanırım iki resim manyağı olarak.Yeni evimize de taşıdım onları ancak yerine mobilyamıza uygun daha kaliteli çerçeveler alınca gerek kalmadı bunlara.Sevimsiz  geliyordu ama atmaya da kıyamayan ben atamadım yavrucukları.Ben bunlardan nasıl sa birşey yaparım dedim hep.Bir tanesi Balım ın fotosu için kullanılıyordu diğerleride çekmecelerde yerini aldı.

Geçen gün elime geldiler ne yapsam ne yapsam diye düşünmeye başladım.Aklıma ilk etapta peçetelemek geldi ama değişik olsun diyede başka şeyler düsünmeye başladım.Çiçeklerle mi süsleseydim ?yok mobilyalama olmazdı country tarzı olsa belki..Balım ın odasına koyabilirdim aslında pembe çiçekler yapıp.

Öle böle derken eşim elinde bir paketle geldi.Sana sim aldım dedi .Nerden çıktı oda öyle dedim.Mobilya için almıştık biz boyanın içine katmak için bende küçük bir kutu sana aldım nede olsa pırıltı işıltı delisisin:)

İnsan simleri sever mi yahu?Evirip çevirip parlamalarını izlermi?
İşte ben deniz çocuk gibi çevire çevire oynadım onlarla.Sonra garip çerçevelerimi simlemek geldi aklıma.Önce peçete yapıstırıcısı sürdüm(aslında sim yapıştırıcıları var ama bende olmadığı için peçete tutkalını denemek istedim)üstüne elimle simleri serpiştirdim ve vernikledim .Tammamiyle sabitlendi..Bu görünenden çok daha güzeller aslında.Fotolar istediğim sonucu veremedi.

Hepsini duvarıma asimetrik olarak vede boş olarak asmak derdindeyim.Küçük çivilerden eşim getirene kadar paylaşmak istedim .Duvarımda çok daha güzel duracaklar.Yaptığım zamanda ekleyeceğim şimdilik elimdeki görüntüler bunlar .Birşeyler yapmak ve ben yaptım demek ne güzel ne güzel...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder