Bu Blogda Ara

25 Nisan 2012 Çarşamba

Dostumdun..



Herkesin yaşamında yer alan "bir kişi" vardır.O kişi o insanın her zaman her daim yanında olmuştur.Can mı deseniz adına kan mı bilemedim .Ancak gündelik hayatta ki ismi DOST..

Katıksızca sevdiğiniz hiçkimselerle kıyaslamadığınız kıyaslayamadığınız  bir kardeşin yerini alabilecek kadar sevgiye layık gördüğünüz dostlarınız da acaba sizin dostunuz mu?Sizin onu sevdiğiniz saydığınız kadar değer veriyor mu size?siz acaba onun günlük eğlencesi ve daha iyisi olmadığından ötürü yanınızda zaman gecıren  bırımı?öylesine vaktim geçsin dinlerim üzülürmüş gibi yaparım sevinirmiş gibi yaparım günümü gün ederim mantığında mı acaba?Bunu öğrenmek zor değilmiş aslında......

Ne zormuş insanları tanımak.Senelerinizi verdiğiniz yanımda, arkamda bu benim bana ne olursa olsun deyip gözünüzü kapayıp arkanıza attığınızda kendinizi buz gibi taşa sertçe düştüğünüzü göreceksiniz.Ayağa kalkmaya çalıştığınız sırada dostunuzun elini arayacaksınız.Ne oldu acaba neden beni tutmadı deyip onun için endişe dahi edeceksiniz .Başına ne geldi ki beni düşerken bıraktı diyeceksiniz.Tutmadı mı ozaman el arayacaksınız sizi en azından olduğunuz yerden kaldıracak bir dost eli.Bekleyeceksiniz birinin sizi kaldırmasını.Kimse gelmeyecek..Kanayan yaralarınızdan çok yüreğinizdeki yara acıyacak.Beynizniz konuşmaya başlayacak".Nerde seni bıraktı işte gördünmü" diyecek ama kalbiniz ısrarla bekleyecek kadar çok sevmiş dostunu, aldırmayacak...Dostunuzu beklediğiniz uzun zaman sonrası kendiniz kalkacaksınız yerden .Sorular sormaya başlayacaksınız.Neden düştüm ben diye?neden beni tutmadı ki diye?

Bekleyeceksiniz sizi tutamayan dostunuz yanınızda arkanızda olamayan dostunuz gelsin diye.
Gelmeyecek.....

Arasın bi açıklama yapsın diyeceksiniz
 Aramayacak...
Kızmaya başlayacaksınız söyenmeye bazen ağlamaya başlayacaksınız.Nafile.
Gelen giden arayan soran olmayacak arayan olsada "düşmeseydin ,güvenmeseydin" diyecek olan dostun sesini duyacaksınız...

Gözlerinizden sessizce bir damla inecek.Ne çok sevdiğinize ne çok değer verdiğinize yanacaksınız.Beyniniz asla kabul etmeyecek.Yıllanmış bir dostluk bu kadar çabuk ve bahanesiz bitemez bu mantıksız diyecek.Nedenler arayacaksınız.Ne yaptığınıza dair neden sizi kandırdığına neden sizi sevmiş gibi yaptığına ve neden sizi sevmediğini düşüneceksiniz sonraki günlerde..Herşeyi birlikte yaptığınız ve herşeyi birlikte yapmayı planladığınız dostunuz artık yanınızda ..

Hiçbiri işinize yaramayacak.Boğazınızda kalacak dostluğunuz.İçtiğiniz su işe yaramayacak.Koca bir lokma  bir ömür sizinle gezecek.

Yine kızacaksınız yine üzüleceksiniz ama yaranız hiç iyi olmayacak.Lokmanız aşağı inmeyecek.

Ve silkeleneceksiniz...

Kimseye güvenmeden kimsenin dostluğunu istemeden hayatınıza devam edeceksiniz.Taki gün gelip ahirette hesaplaşıncaya kadar da dostunuzun sizi neden "tutmadığını" öğrenemeyeceksiniz...








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder