Bu Blogda Ara

13 Mart 2012 Salı

Çiçek öğretici


Bugünlerde malum hiçbirşey yapamıyorum.Herşeyler eksik kalmış durumda.Ev bi tarafta ben bi tarafta.Günü evi derleyip toplamayı tamamladığım zaman kendimi şanslı hissediyorum.Balım da uyuyunca genelde onbir gibi oluyor bende kendimi dinlendiriyorum .Kim neler yapmış nerde neler var karıştırıyorum.Buda tesadiüen rastladığım bir öğretici malum bende böyle şeylere karşı ilgi çok.Paylaşmak istedim ben yapmış olmasamda:)



Tül parçaları kare olarak kesilmiş



sonra birbirinden küçük üç daire.ancak aynı daireden birkaçtane



tül ve daire üst üste konmuş


katlanmış





dörte katlanmış



kenarından dikilmiş ve büzülmüş

işta aynı dairelerden oluşan bir çiçek.birbirine eklenmiş

buda bitmiş hali


üç kat, altı yine ayrı olarak tül parçalarından oluşan çok çeşitli yerlerde kullanılabilir bir çiçek:)

Sağlıcakla kalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder