Bu Blogda Ara

29 Mart 2012 Perşembe

TRENDYOL ve VİP DÜKKAN siparişlerim


Pembe benim rengim.Kız annesi olmamdan birazda kokoş olmamdan ötürü pembe beni çocukluğumdan beri kendine çekmiştir.Kimi pastel renkleri sever kimide benim gibi capcanlı renkleri.Normalde gelen siparişlerimi hiç yayınlamadım budüne dek.Ancak gelenleri okadar çok beğendim ki verdiğim paraya tamamiyle deydi.Dışarı çok fazla çıkmayan biri olarak ben ,tabi ki netten alışverişlerimde kusur kalmıyorum..İşte trendyol siparişlerim;



bu pembiş çantam.Çok kaliteli iyi bir parça


 Bunlarda şeker kız ayakkabılarım:)








Vip dükkan siparişim.İki rengini aldım biri anneme biri bana.Çok beğendim mi hayır.göründüğü gibi değil düşük kalite.Kullanırmıyım bilemedim.


Tamda bu renge hastayım..Yeşiller sarılar pembeler maviler yaz geliyor mu ne:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder