Bu Blogda Ara

23 Mart 2012 Cuma

Lucas ın annesi!!






Geçen gün eşim Lucası gezdirmeye çıktığında yine markete uğramak durumunda kalmış.Marketin çıkışındaki uygun bir yerede Lucası bağlamış.Lucas yalnızlığa asla tahammülü olmayan bir hayvan ve nedensiz bırakılma korkusu içinde bu yüzden evde de ben nereye o oraya kuyruğum şeklinde dolanır dururuz.Uyurken dahi benim bacaklarımda yada ayklarımdadır kafası.. ve ne kadar derin uyursa uyusun mutlaka kalkar peşimden koşar gelir.
Neyse Lucası bağlayınca eşim tabi Lucas başlamış ağlamaya arkasından bakarak.Bunu gören kasiyerde

_ne kadar çok seviyor sizi hep arkanızdan ağlıyor siz bırakınca
_evet çok bağlıdır siz bide annesine olan sevgisini görseniz
_aaaaa anneside mi var bunun?oda sizlemi yaşıyor
hönkkkk
eşim;
_ANNESİ benim eşim olur:)))

Gelip bana anlattığında gülmekten karnıma ağrılar girdi.Bir köpeğin anneciği oldum doğrudur evlat gibi.Ama bunu hayvan sahibi olmayan insanlar anlayamaz ki.Eşimin doğallığına mı kızın haklı şaşkınlığına mı yoksa şaşkoloz halinemi güleyim bilemedim bilemedim:)))

2 yorum:

  1. ahahaha :)bende bende güldüm ,fotograf senin eserin mi...harika görünüyorlar

    YanıtlaSil
  2. :)) Birincisi benim eserim Balım ile birlikte olan profosyenel çekim oldu....Teşekkür ederiz kızımın tatlı teysesi

    YanıtlaSil