Bu Blogda Ara

6 Kasım 2012 Salı

33. Hafta


Karnım kocaman!!!
Burda bit kadar çıkmış:))Siyah aldatır bilirim.Bu yüzden siyahların kadınyım ya:))

Neyse efendim ben 76 kiloyum.Hızla kilo almaktayım şişko oldum iyice.Ama maşallah diyeyim vede dilimi ısırayım ki bir damla ödem yok vücüdümda.Balım da alyansımı takamıyor ve dahası hiçbir ayakkabı giyemiyordum.Ancak bu hamileliğimde ellerim ayaklarım hiç şişmedi.He belki ilerleyen günlerde şişer onu bilemem.Bu haftalara geldik ya çok şükür.

Sancılarım çokçok arttı bazen eli kulağında bu çocuğun diyorum o derece güçlü kasılmalarım var yani.Soluma yatınca rahatlıyorum anlıyorum ki ozaman bunlar sadece alıştırma.Gerçek sancılar şekil değiştirmekle geçmiyor çünkü.Zamansız doğsun istemiyorum henüz çok küçük cimcimem.Kuveze koyarlar diye aklım çıkıyor..Allah korusun

Benim güzel fasulyem 1850 gramcık olmuş.Evet yavaş yol alıyoruz malesef.Minicik bir kız daha geliyor anlaşıldı sağlıklı gelmesinden başka bir duam yok.Tospam içerde dans ediyor eee yer geniş kendi küçük olunca yerm dar oynayamam diyemiyor bir güzel dans ediyor.Bazen canımı epey yaktığını da söylemem gerek.

Doktorumuzu şimdilik iki haftada bir görmeye devam ediyoruz.Daha nst ye girmedik hiç.Otuzaltıncı haftadan sonra gireceğimizi söyledi.Zaten durumuz da iyiymiş suyumuz bol kızım dönmüş yani keyfimiz yerinde..Sancılar geçici dedi olur dedi ki zaten ben bunları biliyordum.Bu arada kızım bize tam o sırada gülümsedi.Çok hoşuma gitti:))

Hareketlerim çok çok kısıtlı .Koca göbeğimle hiçbirşey yapamıyorum.Dahası ayakta çok kalırsam hemen sancım başlıyor kasılmalarım artıyor dinlenmem gerektiğini anlıyorum.Yani anlayacağınız öyle böyle iyiyiz bu haftada.Geçti gitti çok şükür...

Sağlıcakla kalın ..







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder