Bu Blogda Ara

23 Kasım 2012 Cuma

35 ve 36. haftalarımız

Bal kızım hasta olduğu için malesef geçen hafta yazmaya pek fırsatım olmadı.Zaten değişen birşeyde olmadı şimdilik.Herşey yolunda gibi.Fasulyem otuzbeş haftanın sonunda 2500 gramdı.Bizde çok şaşırdık bu kadar hızlı kilo almış olmasına.Dün nst ye girdim ilk kez ancak sancım yoktu doktorumuz daha gelmez bu kız dedi en azından haftaya kadar gelmesini beklemiyoruz.

Doğum için sabırsızlanıyorum o müthiş anı tekrar yaşayacak olmak beni çok heyecanlandırıyor.Kızımı merak ediyorum epey sabırsızlanıyorum onu görmek için .Sonlar hep zor oluyor.Balım ve fasulyemi birarada nasıl idare edeceğim buda bir soru işareti kafamda ama bir şekilde Allah kolaylığını ve sabrını verecektir diye düşünüyorum.

Geceleri uyuyamıyorum.Uykuya dalmam çok zorlaştı.Kocaman karnımla ilgili bir sorun değil yatağımda gayet rahatım ama beynimde hep düşünceler var bir türlü uykuya dalamıyorum.Saat yine iki ,üç ben baykuş misali ayaktayım.Birşeyde yapmıyorum sürekli wc ye gitmek dışında.

Artık her hafta kontrolümüz var.Her hafta nst ye gireceğiz.Ben o aleti hiç sevmiyorum.Canım sıkılıyor vede bir işe yaramıyor gibi geliyor.Doğumu tahmin edemiyor bence.Nihayetinde dün nst ye girdim bugün doğurabilirim bu kızımın keyfine kalmış:)O halde neden bu gereksiz yirmi dakika..

Göbüşümden karelerle veda ediyorum..
Bu hafta kilo almamışım bu güzel haber...
Sağlıcakla






1 yorum:

  1. Bende pek inanmıyorum NST olayına. doğumdan 2 hafta öncesinde 30 un üzerinde çıkıyordu sancılar. doktor telaşlandırdı bizi her an doğabilir diye. bekledik tık yok. doğum yaptığım günü sabahı NST ye bağlandım. Hiç olmadığı kadar düşük çıkıyordu sancılarım. 7-8 civarıydı. 15 dk sonra sonucu doktora göstermek için odasına girdiğimde beni kontrol etti ve doğum başlamış dedi!!! ve 3saat sonra bebeğim kucağımdaydı:)))

    YanıtlaSil