Bu Blogda Ara

3 Şubat 2012 Cuma

Dekupajlandım en sonunda...

Bu çalışmayı yapmayı çok istiyordum.Çünkü neden Çünkü ev kutu dolu.artık her boş alana iki çiçek yapıştırırım diye korkmaya başladım.Böyle olunca bu kutular çok amaçlı kullanılabilir mutfakta yerini alacaklar..

malzemeler
  • kutu metal yada ahşap
  • astar için yarı su bazlı akrilik boya
  • peçete
  • fırça
  • vernik
  • peçete tutkalı

Önce kutuları tam üç kat boyadım..bu kısım sıkmaya başlamıştı ki yeterli oldu



boyadıktan sonra kurumaya bırakıyoruz.Sonra peçetemizi kutuya göre kesip kutuya tutkalımızı sürüyoruz.peçeteye değil.peçetemiz üç kat iki katını çıkarıyoruz tek kat kalacak.başlıyoruz kutumuza döndüre döndüre yapıştırmaya.İçinde hava kalmasın ve yırtmamayada özen gösteriyoruz.yapıştırdıktan sonra fırçamıza tutkal alıp tekrar üstünden geçiyoruz.Rengi solabilir öyle kalmıyor ama panik yok.


buruşuk gözüküyorlar ama sonra kuruyunca düzeliyor ben burda üzülmüştüm.Bu arada dikkatinizi çektiyse diğer kutuyu beceremedim kızdım attım:))bu cam kavanoz sonradan olaya dahil oldu seyirciydi:))

kuruduktan sonra en son vernikliyoruz sabitleniyor.Çok sevdim daha çok yapacağım garanti eşe dosta hediye yaparım..



kapağına tırnakta çatlayan oje sürdüm hoş oldu bıraktım öle bende..

Bu arada herkesin mevlit kandilini kutluyorum.Bugün peygamber efendimiz (S.A.V)İN doğum günü.Allah dualarımızı kabul etsin.

Sağlıcakla..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder