Bu Blogda Ara

2 Şubat 2012 Perşembe

Küçük şeyler Üstün Dökmen

Küçük kızımla uğraşırken bir taraftanda tv tıngırdasın dedim.Amacım tv karşısına çocuğu koyup kendimi başka şeylerle meşgul etmek asla değil.Ölesine bir kanal açtım o kanaldada çok sevdiğim kişilik Üstün Dökmen.Sevinçle kulağımı verdim tv ye.Seviyorum bu adamı, anlattıkları ,herzaman hayata dair şeyler bizim ders alacağımız yeni şeyler öğreneceğimiz bazen kendimizi sorgulayacağımız hatalarımızı göreceğimiz olaylar anlatıyor programında.

Bugün ki konusu hayvanlar ve insanlardı.Bu yüzden bilhassa kulak kabarttım bir bebek ve bir köpekle aynı ortamda yaşadığım için.Örnekleri ve anlattıkları çok öğreticiydi.Hayvanlara yaklaşım tarzımızın bile yaşadığımız şeylerle bağdaştığı gerçeğini gösterdi.Dışarda evsiz kalmış o canların neler yaşadıklarına değindi terkedilen köpeklerin ne düşündüklerini anlattı.Kendisininde üç terkedilmiş üstelik biri sakat olan köpeğe birde felç geçirmiş bir kediye baktığını öğrenmiş oldum.Üstelik kedi alerjisine sahipken ve üstelik eşi kıldan tüğden nefret ederken..Bana göre büyük bir erdem ve sorumluluk sahibi biri.Gözümde gerçekten dahada büyüdü diyebilirim.


Birde hatırlatmak isterim programında değindiği şey aslında bakamayacagımız hayvanlar edinmemek.Sonrasında onları sokağa atmak çözüm değil.Sırf çocuğumuz istedi diye bir hayvan almayın alacaksanız kuş alın balık alın.Sorumluluğu çocugunuza verin.Üç kere yem vermediğinde kuşu geri götürün ki çocugunuz bir ömür sevdiği şeylerin sorumluluğunu almayı öğrensin.Ne kadar doğru bunu yanlış yapan ne kadar çok insan var.

bide ufak bir dipnot bu soğuk havalarda kuşlar kediler ve köpekler için atık yemekleriniz bile çok değerli.Yoğurt kabı amacsız kutu olmadı bır posete koyup verelım bu canlara.Evimizde sıcacık karnı tok oturup dünyayı paylaştığımız bu canlılara kulaklarımızı tıkamayalım..

bu vıdeoyu ızleyın derım.terkedilen hayvanları anlamak için:((

Keşke hayvanlardaki dostluk sadakat ve özveri insanlardada olsaydı..

Günün sözü;
"sevdiğin şeylerin sorumluluğunu almazsan onları kaybedersin"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder