Bu Blogda Ara

20 Ekim 2012 Cumartesi

30 ve 31. haftalarda biz...


Karnım epey büyüdü .İçerde bir canavar var sanki hareketleri eşyalarımın üzerinden bile net olarak anlaşılıyor artık.Bununla birlikte benim iştahım da epey arttı.Sanırım bu hafta kontroe gittiğimde doktorum yine kızacak bana .Kilo malesef normal doğum düşünen anneler için iyi birşey değil.İnşallah çok kilo almam diyorum ama yemek yemeyede devam ediyorum son hız.Özellikle de hamur işleri ile bir haşırneşirim ki sormayın gitsin.Gelsin kilolar:((

Kızım geçen hafta ki doktor kontrolünde gayet iyiydi.Suyumuz tam keyfimiz yerinde.Kilosu yaklaşık olarak 1.400 gram boyunu hiç söylemiyor doktorumuz.Zaten çokta doğru sonuç vermiyormuş.Et ağırlıklı beslenmemi söyledi.Tamam ben eti de severim ama sürekli et yiyemiyorum ki.Ancak yemeklerde kıyma şeklinde tüketiyorum ,yoksa her akşam bonfile biftek sıkar beni.Sebzeyi daha çok seviyorum ama bebeğime faydası çok yok galiba.Protein ağırlıklı beslenmem gerekiyor çünkü.Hergün bir yumurta yiyebiliyorum Allah tan..

Kızcem yine yüzünü sakladı malesef okadar çok uğraştı ki doktorumuz güzel bir kare yakalamak için bana afakanlar geldi yeterli önemi yok demek zorunda kaldım.Yüzünü merak etsem dahi neticede olacak olan benim çocuğum ne şekilde olursa olsun bana güzel gelecek:)Çokta fazlaca ultrason dalgalarına malum kalsın istemiyorum .Neticede götürüleri ve zararları hakkında henüz net bir bilgi yok.Sağlığı genel durumu hakkında bilgi alıp kıssadan hisseye varmak istiyorum.

Balkızım da onüç aylık oldu.Çok şükür dilimi ısırarak söyleyeyim ki yeme problemimizi biraz aştık sanki.Yani artık kahvaltımızı ediyoruz öğün yemeklerimizi atlamıyoruz.Tek sorunumuz şu blendır olayı .Keşke onada alışmasaydı desem de mecbur kalmıştım yemiyordu diyerek kendimi teselli ediyorum.Malesef ki kızım blandırdan geçirmediğim herşeyi reddediyor:(Umarım zamanla aşacağız bu sorunu da neticede çiğnemeyi bilmeyen çocuk yok öyle değil mi?(yine kendimi teselli ediyorum:))

Henüz yürümüyor Balım.Ancak eli kulağında diyebilirim.Adım sayısı fazlaca .Artık kendi kendine birden yani bir yere tutunmadan ayağa kalkıyor be dört beş adım atıyor.Elinden tutup gezdirmemden çok hoşlanıyor.Yürüdüğü zaman işim sanki biraz daha zorlaşacak gibi ama ben çok istiyorum şimdi yürümesini.Aman geç yürüsün diyen ben yürüyen bebeleri gördükçe özendim mi ne..

Burada diğer arkadaşlara da faydası olur belki diyerek Balımın sevdiği biraz atmosyon olan çorbaları tatılarıda paylaşmayı düşünüyorum vakit bullursam.Hem ikinci kızımda da hatırlamak açısından kolay olur.
Bizden şimdilik bu kadar.Sizi göbüşümle ve güzeller güzeli kızımla başbaşa bırakayım bari:))

Sevgiyle kalın..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder