Bu Blogda Ara

4 Ekim 2012 Perşembe

Bakıcı piyangosu!!

Malumatınız üzre hamileyim tam tamına yirmi dokuz haftadır.Bir adette dünya tatlısı şekermi şeker huysuz mu huysuz bir kız çocuğum var ki kendisine "azman" desem inanın iltifat etmiş olurum .Yanında az kalır içerler bu benzetmeye..Hani meşhur çocuk tanımı varya "yemez içmez uyumaz"hah işte bizim kız o kısımdan oluyor.Yemesi dert,uyuması dert ,uyuduktan sonrası dert,uyanık hali kocaman bir dert.Bu dertlerin yanında birde hamilelik gibi dert olmayan şeker bir yükün varsa işte ozaman tezeği avuçluyorsun istemeden.Hele birde hamileliğin son haftalarını yaşıyorsan iskelet şeklin bile değişiyor yemin olsun:)

Durum bu şekilde içler acısı olunca dedik böyle olmaz.Ben dedim yani olmaz böyle dedim.Aldım karşıma Bal kızın babasını bu şekilde zor şartlarda bu çocuk doğar dedim.Dedim de dedim..Baktı ki bunalmışım .Hakikaten de ağır evin yükü.Bir adet köpek bir adet canavar ,koca ev nasıl döndürecek bu gebe kadın?Hayır döndürdüğüde yok evi götüren götürüyor belli..Mantıklı yani alalım bir bakıcı dedik mi dedik.

İşte macera böyle başladı.
Yakın komşumuzun ahbabı bir iranlı hatun varmış.Çok eğitimli çok saygılı kibar bir hatunmuş.Psikoloji okumuş hemde yabancı dil biliyor..Yaşı var ama iyi insan mış.Çocuğuna bakar sende rahat edersin şeklinde konuşmamız oldu .e iiyi dedik tanışalım bakalım.Çok geçmeden tanıştık hakikaten sevimli hatun.Bizim canavarda bayıldı üstelik insan sevmez Balkız şoklardayım gelen hatuna gülücükler çirkin olmalar aman da aman...Bizde bayıldık ağzımız kulaklarımızda.AA demek bunlarında elektriği var yahu diyoruz.Belkide köpekler gibi bunlarda iyi insanı ayırt edebiliyor ne malum??Sevdi ya bakıcısını ikimizde laylaylom..Kadınla anlaştık iş yapmayacak çocuğa bakacak.Yatılı olarak ailemizle yaşayacak.Hemende başlasın istedik .

Hatun geldi.Ben mutlu eşim mutlu artık kafalarda ne canlandı ise hayallerimiz nerelere vardı neler umduksa yada her ne kadar bunaldıksa artık ağzı açık ayran budalası gibiyiz mutluyuz sevinçliyiz.Odasını gösterdik hemen .Düzen kuruldu.Eşim oturuyor ben yemek yapıyorum.Bir taraftan salatalar yapıyorum ama belli bir karış yukardayım yani ayaklarım yerde değil siz anlayın halimi.Bir beş dakika içeri giriyorum eşim çocukla bayan yok..nerde diyorum işaret yapıyor bilmem tarzında diyorum herhalde yerleşiyor e normal normal..Yemeğe çağırıyoruz yemek sofrası hazır birlikte sohbet ede ede yemek yiyoruz .Balım benim kucağımda .Durmuyor çünkü huysuz .E artık bende yediğim kadar birşeyler yiyorum ucundan kıyısından bizim hatun çok rahat.Erken daha diyorum içimden....Biraz alışsak...

Sonra eşim alıyor çocuğu içeri gidiyor ben masayı topluyorum.Kadın ortada yok.Ve hiç çıkmıyor odadan sabah olana dek.Sabahları erken kalktığı için en azından kahvaltı hazırlar diye düşünüp bunuda istediğimi söylemiştim.Kabul etmişti.Bizden geç kalktı uyuya kalmış tabi yine ben kahvaltıyı hazırladım yedik topladım..Balıma öle arada laf atıyor gülüyor yalandan.Balım uyuyor iki saat ben uyutuyorum kadın free takılıyor.Zaten ben uyutayım diye bir girişimi olmuyor.Çıktığımda kadın ortada yok..odasında.Girmek istemiyorum çekiniyorum rahatsız etmekte istemiyorum.Zaten anlamam o işlerden çemkiremiyorum da.Düşünüyorum ..bu arada eşimlede sürekli mesajlaşıyoruz çünkü evin durumunu gelişmeleri merak ediyor.Bir kapı sesi duyuyorum.Hah geliyor herhalde çocuğu tutar oynar diyorum .yine yok..Merak ediyorum bakıyorum ki kahve yapmış içiyor hanımım.Biranda beynimde şimşekler çakıyor.o ne ya diyorum.enayimiyim ben  sana para vercem.Tabi bunları içimden söylüyorum ..bende nerde o yürek sen napıyorsun burada diyecek?susuyorum tırs tırs salona yol alıyorum.Hanımın meyva soymus kendıne salona gelıyor kı hıc sevmedıgım seydır salonda birşeyler yemek içmek.Mutfağımız gayet konforlu tv de var yata yata yemenin ne alemi var sulu sulu şeftalileri.Boğazıma bir yumru oturuyor.Benim canım koltuklarımın tepesinde kakalak kadın şeftali yiyor eliylede kızıma uzatıyor yarabbiimmmm...

Ben yerde kızımın yanına oturmuş oyuncak salla, bağırt, balımı oyalamaya uğrasıyorum .aa olmayacak bu böyle diyorum ben oturuyorum koltuğa hani o insinde oynasın çocukla diye.Çocuk sabit durmuyor hanımım koltuğa elini atmış bana birşeyler anlatıyor Balım bu arada yol almış gitmiş ..ben görüyorum ama kalkmıyorum kasıtlı belki akıl eder alır çocuğu gözünün önüne diye..Bir tarafımdan çatlıyorum az sonra, kalkıp alıyorum çocuğu..Hanımım meyvasını yiyor sohbetini ediyor ve gidiyor.Çok ciddiyim yine gidiyor.Odasının kapısını duyuyorum.Sinirden ellerim titriyor.Tahammul edemeyeceğim bir bakıcı bu.Bakıcı değil hanım bu hanım..Sanki buraya yemeye içmeye keyif yapmaya gelmiş.Hayır ev işi istiyordum ben hadi iyi kadın kültürlü kadın Balıma da faydası olur dedimde kendime daha çok zararım oldu.Yemek pişir koy önüne topla kaldır bu ne be kızılay çadırımı burası?

Bal kızın babasına dedim çabuk gel.Bu kadın kızıma değil kendine bakamaz.Hayır belim koptu gerildim kasıldım.Hem evimde bir yabacıyı çekeceğim hem bana bir yararı olmayacak hemde hafiften uşak moduna gireceğim gel hemen gelde sepetle bu kadını!!!

Geldi geldiği gibi de konuştu.Kadın saygı duyarım dedi toplandı ve gitti.
Hayatımda böyle birşey ne gördüm ne yaşadım.Bir günde sepetledim hatunu işime yaramayacağını anlayarak.Hayır bozulur insan eskisi gibi şevkle çalışmaz anlıyorum da daha ilk günden amuda kalkması gerek kanımca..Çocuk bakıcısı güyaaa yan bahçem basbaya tatil kampı sandı burayı..

Akabinde bir özbek bulduk.Herşeyi yapıyor hiçç gocunmuyor.Ellerine sağlık bir yemekler yapıyor şahane yüz kilo oluruz ailecek böyle giderse.Sevimlimi sevimli bir bayan.Arda kalan zamanlarınlada balımla oynuyor gezdiriyor.Yani ohhhh beeee diyorum dünya varmış.Allah bir günde bana eteride beteride gösterdi.Hamileliğime acıdıda şeker gibi bakıcımız var artık..Ha tabi inşallah bozulmaz..Maşallah..

Diyeceğim o ki bakıcı meselesi biraz şans biraz bal meselesi.İstediği okulu okusun istediği kadar kültürlü olsun bazen istediğinizi veremiyor yada vermek içinden gelmiyor..Herkesin şansı bol olsun..Benim gibi beteri ile karşılaşmadan doğru insanı bulsun..Bu işler zormış anladım..

Sağlıcakla ve sevgiyle kalın..

Buda benim şuan ki ruh halim beşlik simit gibiyim:))




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder