Bu Blogda Ara

18 Ekim 2012 Perşembe

Bugün ne aldım:)Hem kendime hem kızlarıma

bugün aksesuar günümdü.
Ben zaten şu aksesuarlara verdiğim para ile neler neler alırdım ama işte takıntı takmasam da duracak köşede ne yapayım ben böyleyim.
Trendyol da indirime girmiş bu ciciler aldım kaçtım:))






Toplamda 109 tl ödedim kargo dahil.Ben çok beğenerek aldım.Aslında daha çok şeyler beğendim sepete attım ama eleye eleye bunlara kıyamadım:)
Marka;Accessories

Birde yeni doğacak kızım için bir takım aldım.Aslında epeyce Balım dan kalma kıyafetimiz var .Aslında hiç almasamda olur ancak kızıma yakışır dedim attım sepete:)Hastanede giydirmeyi düşünüyorum..cicili bicili olsun.Ağız bezlerimiz yetersizdi.Şimdi fazlasıyla yeterli sanırım.






Unnadodan aldım bunlarıda.42.4 tl toplamda 

Gözümden kaçan ancak çok fazla ihtiyacım olan bebek çoraplarına hemen atladım tabi.İki kızımı da düşünerek hemen sepetime ekledim ve aldım bunlarıda.Yine Unnado dan 


Bunlarda toplamda 37.2 tuttu ki bence karlı bir alışverişti..

Butikbebeye de dün uğramış almıştım bu pijamaları kızlarım için:)




Bunlarda 72.1 tuttu kargo dahil.

Trendyol dan ikinci kargo bedava olunca bitmek üzere olan ve kullandığım ürünü görmemle birlikte hemen atladım tabiki


Lancome maskara..Buda 60 tl  kargosuz.
(resimleri kendi hesabımdan kopyaladığım için böyle berbat .Trendyol nedense kopyalamaya izin vermiyor)

Sanırım şimdilik bu kadar..
Sevgiyle sağlıcakla kalın..









2 yorum:

  1. ÇOK GÜZELLER HEPSİ GÜLE GÜLE KULLANIN.BEBİŞİN KIYAFETLERİNE BAYILDIM

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim
    Daha güzelleri sizlerin olsun inşallah:)

    YanıtlaSil