Bu Blogda Ara

3 Ekim 2012 Çarşamba

Bugün ne aldım:)

Morhipodan Hayzek terlik kampanyasını gördüm ve hemen atladım.Daha önceden aldığım ve şuan kullandığım için memnunda olduğumdan hemen bir iki parça daha ekledim.Gelen olur giden olur giyer.Yada ben ruh halime göre giyerim:))Ter yok koku yok hemde çok rahat...

yumuşacıkkk

Balkonda bahçede ideal hemde çok uygun



Ayaklarımız üşümez kışa :))



Bunlarıda büyük bedenden aldım .Aldığım yer  Vipdükkan..Kendime değil hediye aldım.Umarım beğenir.





Ev fotoğraf doldu diyebilirim.Bunlar için yine uygun yollu bir iki çerçeve aldım Limangodan.Kayınvalidemle anneme içine resim koyup hediye ederim diye düşündüm.Bu yüzden ikişer adet aldım.

Bunları kendime 



Tabiki yine fiyatlar uygundu:))

ee okadar fotoğraf tabiki çerçeveler ile olmaz albümlerde lazım.Bende daha önceden pembesi olan içinde üç albüm bulunan 56 fotoğraf alan bir albüm daha aldım .Bu sefer dörtlü.






bu daha büyük boyutlu resimler için.Bunlarıda evim.netten aldım..

Şimdilik sanırım bu kadar başka işime yarayacak birşeyler bulamadım..

Sevgiyle





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder