Bu Blogda Ara

19 Ekim 2012 Cuma

Hepsi burada da müthiş indirim...

Ben faydalandım.Sizlerde faydalanın.Olmaz demeyin oluyor.Okadar paraya kalite mi olur demeyin oluyor çünkü bildiğim markalar var aralarında.Hem asla böyle uygun bulamazsınız diye düşünüyorum.Mutlaka bir bakın derim....ben kendime bu cicikleri aldım.Numara olsa baya bir alırdım galiba ama böyleside kesem açısından iyi oldu ...Fiyatlar 18-19 tl şaka değil!!!

Misal ben bunu aldım bitti sondu:)

Bunuda biraz rahatlığımı düşünerek aldım

Bunu hemen giymek istiyorummm

Yine ilk görüşte vurulduğum numarası vardır inşallah diye dualar ettiğim:)

Bunları aldım 80 tl toplam:))
Haydi koşuunnn




2 yorum:

  1. Fiyatlar şaşırtıcıymış, ancak büyük ihtimal kaçırdık, çünkü yayınınızı yenice okuyabildim:), bilgilendirme için teşekkürler, daha çok takip ederim artık böylece:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler.
    Ayakkabıları göreniz daha da çok üzülürsünüz emin olun.
    Keşke devam etseydi numaralar zaten çok çabuk tükenmişti.

    YanıtlaSil