Bu Blogda Ara

22 Ocak 2012 Pazar

BİR DENEME... DAHA YENİYİM ACEMİYİM:))

Aylar olaki bloglar vardır hergün ısrarla takip ettiğim.Nasıl özenirim nasıl imrenirim becerikli hatunlara anlatamam.Çeşit çeşit şeyler dikerler benide orta yerimden çatlatırlar.dikmeleri yetmezmiş gibi pişirirler,değiştirirler ,örerler.Bak bak nereye kadar dedim bende yapabilirim.Örgü ile başladım ilmek atmayı dahi bilmeyen ben kızıma dört  tane yelek birde uyku tulumu ördüm süsledim.Annem bilmezki benim alsın karşısına öğretsin.ilmeği kaçırıp tutmayı daha öğrenemedim.Kaçırdığım vakit hurra sök hepsini sil baştan. O yüzden pek yavaş pek itinalı örerim dikkat etmek lazım efendim bu iş ciddi.Yahu örgüde zor işmiş çeşit çeşit örnekler var neyseki nakonun videolu anlatımı var çok faydalandım.Bide gevezeyim ki sormayın gitsin bakınız dikişten girdim hatta giremedim:)örgüden çıktım.Neyse..dikişte bloglardan kanıma giren ve suandada damarlarımda gezinen her gördüğüm kumaşa bundan ne olur yada bunu kessem ne yaparım gözüyle baktıran bir hobi oldu bana..küçük bir dikiş makinam var.ve ders alıyorum çok kıymetli hocamdan.umarım çok daha kaliteli dikmeyi ,kızım için kendim için birşeyler tasarlanamyı öğrenirim.sabırsızlanıyorum..

Bugünde uyumayan kızım hasta olduğu için uzun uykuya geçince banada gün doğdu dedim hemen bişiler yapayım.ne keseyim ne biçeyim?evden dışarı çıkamıyorum kumaş alamıyorum .evde var ama öle güzel değiller istediğim gibi.Dedim ben bu koluda yırtılmış olan tişortü keseyim.
.


zavvallıcık basına neler gelecek bilmiyor tabi sermiş postu yatıor..




sonra aldım elime Bal kızın bir pantolonunu başladım çizmeye ardındanda kestim:)



yan dikişleri ve orta dikişleride geçince oldumu sana bir alt esofman.oldu oldu .Acemicede olsa oldu giyer kızım.E baktım kaldı kumaşım elimizde şapka kısmı var onunlada balıma bir saç bandı yaptım.bir fiyonkta kondurdum tepesine.kızım kokoş oldu:))




sonucumuz:))))

bide yandan profil Bal kızımız aferinn..

dikiş hatalarım illaki vardır.Acemice dikişlerim sadece dikme isteğimi bi nevi bastırıyorum..  hem bişiler üretmekte çok hoşş..

Not:biri bana resimlerin neden küççücük çıktığını söyleyebilirmi acaba:))

7 yorum:

  1. merhaba bloğunuz hayırlı olsun öncelikle...kızınız çok tatlı maşaALLAH Allah bağışlasın..yaptıklarınız çok hoş,acemiliğiniz ustalığa dönüşür umarım...Ayrıca resimleri ekleyince üzerine tıklayın büyük orta küçük secenekleri var ordan istediğinizi seçebilirsiniz ..Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim.Umarım ki acemiliğimi çabuk atarım.Bebekle biraz ağır olacak adımlarım ama olsun istek var içimde.yardımınız içinse ayrıca teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  3. Blogger dünyasına hoşgeldin. Böyle değerlendirmelere bayılıyorum emeklerine sağlık, küçük prensese de çok yakışmış...

    YanıtlaSil
  4. hoşbulduk:)böyle çok şey var kafamda beğenmenize çok sevindim..

    YanıtlaSil
  5. Hoşgeldiniz Bal kız ve annesi:) Efenim naçizane önerim, bana gelin.. zira ne dikerim, ne pişiririm, bol bol zırvalar, söylenirim:)

    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. Deli anne hoşbulduk.Senden her evde var bilesin.Zira üzeri örtülü..gizli kapaklı.Hem anne olupta deli (Delirmeyen)olmayan varmı?sen bizim dile gelmiş halimizsin .seni bilirim..ne güzel ziyaretin.

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel dönüşüm yapmışsın ,emeğine sağlık.
    O güzel miniğe maşallah :)

    YanıtlaSil