Bu Blogda Ara

25 Ocak 2012 Çarşamba

Yakma çiçek

Selam Ballı kaymaklı ekmek kadayıfları:))
Canım çok istedi de mazur görün....
Ne güzel birgün ve ben ne kadar çokkk mutluyum.Sebebi bugün dikiş dersim olmasıydı.Yeni şeyler öğrenmek nasıl hoşuma gidiyor anlatamam.Çok kısa zamandır bu dikişe merak sardım.Malum daha önce yoğun bir iş tempom vardı.Hobiye zaman ayırmak nerde?? bazen çok sevdiğim dostlarımla bile zaman geçiremez olmuştum.Şimdi anlıyorum ki içimde dikişe içten içe bir ilgi varmış .kafamda tasarlamayı bir yerlere çizmeyi ,bunu yapmalıyım diye not etmeyi adet edindim son günlerde..ee bunları benim yaptığım gibi dikiş makinasına oturup dikemiyorsunuz ..yolu yöntemi var bu işlerin püf noktaları var.Bende öğrenmeye karar verdim ve iyikide vermişim..Şimdilik herşey çok güzel gidiyor.o zaman daha çok şey paylaşacağım ..Sabırsızımmm..

Neyse gelelim bu güzel çiçeklerin yapımına.Belki çoğunuz biliyorsunuzdur yada bilmeyenler vardır ben yeni yaptığım için paylaşmak istedim ..ee ben yaptım yaa:))

malzemeler:
  • ben bana alınan çikolatanın paketinden çıkan  kurdelayı kullandım
  • mum
  • düğme
  • iğne iplik makas


kurdelamız..bazen şu hiçbişi atamama huyuma kızsamda işe yaradığında yahhho iyiki saklamışım diorum ee bir çeşit geri dönüşüm oluyo






benim pergelim yoktu:((bende madeni para birde eşimin parfüm şişesinin kapağını uygun gördüm:)ama bi çok şey denedimm..fikir olabilir sizede



kesiyoruz ve üç tane yuvarlağımız oluyor.siz daha çokta ekleyebilirsiniz..bunlarıda mum yada çakmakla kenarlarını yakıyoruz ancak çakmak el yakıyor söyleyeyim tecrübelerimle sabittir:)


işte kenarları hafıf yanan uc halkamız..


 ortasınada düğmemizi dikiyor ve sabitliyoruz ..güzel oldu bence .haa siz başka aparatlarda kullanabilirsiniz daha güzel olur.ben bunu sevdim..ve gözlerimin önünden bir çok şey geçti nerde kullanacağıma dair..ilerdede bu postlar karşınıza gelecek birr birrr.

Herşeyin başı sağlık..o yüzden sağlıkla kalın



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder