Bu Blogda Ara

28 Ocak 2012 Cumartesi

Örme saç bandımız.

Balıma yine bir saç bandı yaptım.İstedğim şeyleri bulamayınca malesef kendim yapmaya çalışıyorum.Taçlar çok süslü çok güzel ama malesef her çeşidi büyük geliyor ve şuan onu rahatsız eder korkusuyla takmaya çekiniyorum.Bende bu sefer aldım tığı elime yine kalan yünlerimi kullanıp saç bandı yaptım.Çok beğendim kafasında duruşu çok daha güzel oldu onu yarın göstereceğim çünkü yine kendi pijamamdan bozma bişilerle meşgulum ikisini de çekip  eklerim:))


Tığ işinden anlayanlar için çok kolay gelecektir.Atmasyone yaptım.Hayal gücümü kullandım.E biz kurdela aşığı olduğumuz içinde kaçınılmazdı eklemem.Ama böylesi çok daha güzel oldu..



ben çiçeği yapınca ortasına birde düğme kondurdum biraz daha büyük düğmem olaydı iyiydi ama :)

Sağlıcakla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder