Bu Blogda Ara

29 Ocak 2012 Pazar

Pazar pazar çikolatalı kek


Canımız ne zaman bişiler istese hemen girerim mutfağa bakarım nete tarif ararım.Maksat hem değişik lezzetler denemek hemde bildiğim tarifleri arttırmak.Mutfak işini çok severim.Beni koy mutfağa pişireyim yaratayım.Deme bana ütü yap toz al deme.Eşim benim canım eşim ya bişiler yiyelim canım bişiler çekiyor dediğinde hemen anlarım ki tatlı tuzlu mama saatimiz gelmiş.Bu kekte böyle doğdu.Elimdeki malzemeler kek malzemeleri her evde olan şeyler benim parça çikolatamda vardı kullanmak istedim ve tarif aramam bu yönde oldu .ben damla çikolata ile yapmadım kırık parça çikolata ile yaptım yanınada miss gibi çay.Bu ikinci yapışım çok sevildiği içinde paylaşayım dedim

tarif için tık tık


Benim k.çı kırık resimlerime aldanmayınız zira kekin görüntüsü enfes tadı enfes..Bendeki cep teli ile anca bu kadarBi karar versem hangi fotoğraf makinasını alcağıma alacağımda bu kararsızlık yokmu!

İyi pazarlar çikolatalı kekler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder