Bu Blogda Ara

8 Ağustos 2012 Çarşamba

20.hafta "Bulantılar yeniden mi?"

Bugün doktorumuzu yine görmeye gittik.Aslında geçen hafta taramamız yapıldığı için gitmemize gerek yoktu ancak gecenin bir köründe benden sümüksü tıkaca benzeyen ve nişan diye tabir edebileceğim  yapış yapış bir sıvı gelince gidelim bari ne var ne yok diye düşündük.O gece uyku uyumadım desem yeridir.Hani dokuz aylık olsam doğumu bekleyeceğim o derece. Bildiğin işaretti bu.Kafamda ne tilkiler dolandı durdu.Ya doğum olursa ya kızım erken gözlerini açarsa yaşamasının mümkünatı yoktu .Korkularla fakat sancısız bir şekilde  neyseki sabahı ettim.Ve hemen doktora koştuk pimpirikli baskül ailesi olarak.

Kızım gayet iyiymiş.359 gram olmuş yine boyunu sormadım tutarsız oluyor çünkü ölçmek çok zor.Başındaydı elleri.Hareket yok ölece uyuyor kızım.Yahu  insan bir el sallar iki hareket yapar ama nerde bizim cadı uyumakla meguldu.Umarım hep uyursun kızım .Doğduğunda da beni yormazsın umarım.

Plesantam yine aşağıdaymış.Buda kötü haber .Tıpkı Balım da olduğu gibi normal doğuma izin vermeyecek derecede kapatmış rahmimi.Ancak yirmisekizinci haftaya kadar çıkabilir ki Balımda çıkmıştı.Balımda ki gibi bir kanama durumu yok hareketlerimde serbest ve özgürüm.Yatmak istirahat etmek zorunluluğum yok çok şükür ki.Zaten imkansız herhalde benim şu şartlarda dinlenebilmem!!!

Dinlenmeye ayıracak zamanım sadece akşam uykumuzda olabilir oda ondan sonra yani benim pestilim çıkmışken."Hadi yatalım yahu Balımda uyurken bizde uyuyalım" dediğim an işte benim dinlenme alanımın oluştuğu an o an:))

Ha o  konuda da çok canım sıkkın hamileliğimden ötürü  sanırım bir miskinlik var.Yani üzerime ölü toprağı atılmış o derece ağzım açık geziyorum.Esnemekten Halka daki Samaranın öldürdüğü insanlara benzedim .Yamulmuş durumdayım.Ha birde mide bulantılarım yeniden peydah oldu .Yahu zaten yeterince uzun sürdü nerden çıktı bilemiyorum ama sabahları yine istifra etmeye başadım ve yine herseyler bana çok kokmaya tiksinti duymama sebep olmaya başladı.

Hmm  birde tüm gün Balımla oyun oynamak çok güzel ve eğlenceli ancak kendime vakit ayıramamak hiçbir hobimle ilgilenememek kitap dahi okuyamıyor olmak canımı sıkmaya başladı .Kendimi biraz amaçsız hissetmeme neden oluyor bu durum ve beni mutsuzlaştırıyor.Umarım üzerimdeki bu miskinlik ve Balımın hep benle oynama isteği  çabucak geçerde bizde normale dönebiliriz.

Şimdilik bu kadar.Kızlarimla size veda ediyorum...paiii

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder