Bu Blogda Ara

26 Ağustos 2012 Pazar

Yeni keşfim...Tam ihtiyaç duyduklarım

Hiçbirşey yapamadığım için çatladığım şu günlerde yeni arayışlara girmiş bulunmaktayım.Dikişten çok keyif alıyorum inanılmaz canım istiyor dikiş dikmek ancak malesef kızım makinanın başına ne zaman otursam başımda bitiyor.Bu sebeptende bırakmak zorunda kalıyorum iğneler iplikler zarar verir diye korkumdan.

Pastacılık kursuna mı başlayayım dedim araştırdım ettim bir iki günden oluşan eğitimler var aslında eğitim şartları zaman olarak bana uyuyor ancak sonrasında nasıl uğraşacağım dedim onuda bir kenara koydum şimdilik ama.İlerleyen günlerde sadece kızlarıma yapmak için mutlaka öğreneceğim bu işi şimdilik belki amatörce denemelerim olabilir.

İşte böyle ne yapsam diye gezinirken ben bir site buldum ki sitede kanaviçeler goblen işlemeler çok dikkatimi çekti.Neden olmasındı bayılıyorum işlemelere .Hem elimde en azından akşamları beni oyalayacak bir iş olur canım sıkılmaz diye verdim küçük bir kanaviçe tablo modeli.İğnesi ipliği içindeymiş Çok güzel.Eğer ki yapabilirsem ve bu iş beni sararsa daha büyük tablolardan yastıklardan almayı düşünüyorum açıkçası.Şimdilik benim aldığım küçük bişi.

Yanında bir adet kasnak(bu işi seversem kullanmak için:)) bir adet ütü ile silinen kalem bir adet çift taraf yapışkanlı tela aldım.Bu çift taraflı yapışkan olan tela bildiğim kadarıyla aplikelerde kullanılıyor yabancı birkaç sitede görmüş vede hayıflanmıştım nerden bulurum acaba diye.çok sevindim bulunca hemen aldım.

Ayrıca belirtmek isterim ki envayi çeşit tela var.Özellikle buradan Dikiş dersi hocama sesleniyorum senin aradığın ince telalardan var burda .Dahasımı dikkatimi çeken fakat almayı ertelediğim gül yapma aparatı ponpon aparatı yine dikiş hocam küçücük tam senlik cetveller de mevcut ben bayıldım epey bir zaman harcadım.Eğerki kanaviçeyi seversem dergilerden da alacağım..

Bunu aldım..



Siparişim gelir gelmez resimlerim.Çok mutlu oluyorum dikiş nakış işlerinden ben .Deli oluyorum site site gezinip bilgi almaktan neler yapmışlar görmekten.Keşke benimde zamanım vede yeteneğim olsaymış:(

Neyse efendim sitemiz
http://www.goblen.com/tr/site/index budur herkese keyifli alışverişler dilerim.Ha burda birde singer ayakları vede kumaşlar olsa tadından yenmezmiş ama:))











bu biye yapma aletinide alacağım özendiklerimden.:))






Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder