Bu Blogda Ara

28 Ağustos 2012 Salı

Unnado siparişim-B.Box

Unnadoda kampanyada çok çıkıyor bu temel bebek bakım kutusu denilen zavazingo:)

İlk kızım olan Bal kızda alma gereği duymamıştım açıkçası şimdi ürünü görünce nede koca kafalıymışım dedim.İkinci doğacak kızım için alayım bari diyip aldığım bir ürün bu.(Öylesine masrafsız olacak ki bizim ufaklık bende ne yoksa ondan alıyorum bu aralar.Cidden herşey var işte ozamanda böyle olur olmaz şeylere yöneliyorum Balım da almadığım ve yahut almaya, para vermeye kıyamadığım gereksiz gördüğüm şeyleri alıyorum bu kızıma amaç =almak olsun alışveriş olsun bunada birşeyler almış olmak olsun garibim herşeyim mi ikinci el demesin )

Ancak kutu elime geçince hiçte amaçsız bir ürün olmadığını görüyorum.Neden baştan almadığıma da şaşırıyorum.Tek bir kutunun içinde bebeğinizin bezini alt açmasını ve ıslak mendilini taşıyabiliyorsunuz.Ayrıca kutu çok şık desenleri de çok çok hoş.Yani çantanızın içinde bezini ıslak mendilini ve alt açmasını tektek aramaya son vermiş bulunmaktayım.Hatta kısa gezilerde bu kutuyu alıp çıkmamız çantamıza koymamız yeterli bence.Şuandan itibaren kullanmaya başladım rengide beni cezbetti.

Tüm annelere ve anne adaylarına öneriyorum şiddetle.Hem hijyenik hem pratik hemde düzenli bir ürün!!Kısacası herşey elinizin altında..

Reklem kokuyor ama reklam değil bunu da söylemeden geçemeyeceğim.Kendim kullanıyoum gerekli buldum paylaştım okadar

burada bir video var tık tık

Ben bu rengi beğendim vede aldım:)




Sevgilerimle..Küçücük popoları koruyalım:))





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder