Bu Blogda Ara

5 Ağustos 2012 Pazar

Kıs hazırlıkları :biber kozleme

Biz ailecek biber kozlemesini cok severiz. Kisin kahvaltılarda yada yemeklerde yogurtlu meze ,salatalarda olmadı tek basına mismis biber:)oyle boyle degil bayıla bayıla yeriz.

Ben Erenköy pazarından uc kilocuk aldım .uc kilo gozume epey cok gozuksede kozlendiginde pek birsey kalmadı ortada yani soyle söyleyeyim bize yetecek kadar cok degil malesef.

Birde çıktığımda yine kozmetik dedikleri o Sahane aletlerden aldım isimi cok kolaylaştırdı normalde Ocak ustunde yapıyordum ve ocağım leş gibi batıyordu hem pratik hem temiz pak kozlememizi yaptık merak edenlere resmini ekliyorum.

Yapılışı ;gayet basit istediğimiz kadar biberi alıp kozluyoruz. Soymak işkence diyenler icinde basit bir ipucu kozlenmis biberleri hemen poşetlere aktarıyoruz ve ağzını kapatıyoruz sogudugunda külah gibi kabuklar elimizde kalıyor.deneyin pisman olmazsınız .sonra ister kucuk kucuk doğrayin isterseniz bütün olarak atın keyif sizin posetleyip dogru dondurucuya
Namnamnam tadından yenmez bunlar.

Uc kilodan uc poşet cikti.ancak daha yapacagım bulduğum ilk fırsatta ..

Afiyet olsun :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder