Bu Blogda Ara

12 Eylül 2012 Çarşamba

23,24,25.HAFTALAR VE BALKIZIN BİRİNCİ YAŞI

Yazmadım bilinçli olarak hafta hafta hamileliğimi.neler yaşadığımı yazmadım çünkü herhangi bir değişiklik yada farklı birşeyler yoktu açıkçası.Öylesine huzurla geçti ki bu haftalarım ay oram öyle buram böyle oldu deyip nankörlük etmek istemedim.Bu haftalar içinde doktora da gitmediğim için fasulyem şuanda nasıl bilemiyorum.ancak tabiki bazı sitelerden öğreniyorum ne kadar olmuş uzamışmı şişmişmi diye..

Doktora balımda nerseyde her hafta gittim diyebilirim.Riskli bir hamilelik geçirdiğim için doktorumu görmeye bıkmıştım artık.Oda benden benim abuk sabuk sorularımdan bıkmıştır kesin.Mecburide olsa ultrasona girmiştim bir zazarı olmadığını düşünerek.Ama son gittiğim üçlü taramamı yapan doktorum Murat Yayla bana ultasonun zararı olup olmadığını henüz net olarak bilmediklerini ancak Almanyada bebeklerde yapılan bir arştırmada bebeklerin solak olduğunu öğrendiklerini söyledi.Bu beni çok etkiledi .Bir bebek ultrason dalgaları ile solak olabiliyorsa herhangi başka birseyde olabilir.Henüz kesinleşmiş bir bilgi yok ki elimizde..Bunu öğrenince gerçekten giresim gelmedi ultrasasona.Yurtdışında neden iki kere giriyorsun bu zımğırtıya?Onlar bizden daha mı az değer veriyor bebelere?buna imkan var mı yazarken bile gülüyorum.Balımın da solak olduğunu düşünürsek ve ne kadar sık girdiğimi hatırlarsak bu araştırmaya biraz hak veriyorum.Ha genetikse solaklık sülalemde solak yok.

Bu bilgilerden sonra isteyerek ve kasıtlı olarak ultrasona girmemeye çalışıyorum.Kim ne derse desin şuanda yüzde yüz bir araştırma sonucu olmadığına göre içerdeki masum kızımı doğana kadar sık görmesem de olur diyorum.Ha bir sorun olur izlemek gerekir o zama gerçekten ayrı bir durum.Getirisi götürüsnden çoktur amenna!!Balım da bir dolu fotomuz var renklisinden beyazına.Her yerimiz anne karnındayken bizde resimliydi.Bu zavallıcığımın iki adet fotosu var oda vesikalık değil:)Belli belirsiz..

Şuan yirmialtıncı haftamdayım.Yarın doktor kontrolüm ve yaptıramadığım şeker yüklemem var malesef.Bu testten ne kadar çok korktuğum sanırım belli oluyor.İLK testte ne kadar zorlandıysam artık ayaklarım gitmek istemiyor hastaneye.O şekeri içmek ayılıp bayılmak .Acaba bana mı çok dokundu bilemiyorum ki öldüm öldüm dirildim.Yarın kızımı göreceğim umarım ki çok çok iyidir.bir vesikalık eklerim buraya artık ozaman.

Bu haftada malesef ki dertlerim sıkıntılarım başladı.Bel ağrısının dibine vuruyorum midem perişan .Hani ateş yakıp yutsam anlayacağım içerdeki yangını da bu mide her yemek yediğinde her su içtiğinde deli gibi yanar mı?Yanarsada ne yapmalı ?heran ilaç içemem sodayıda kafaya dikemem ki.Öyle bir uykum geliyor ki ayakta uyuyabilir hatta rüya bile görebilirim.Hep halsizim hep uykum var.Ölesine enerji doludyum biranda ne olduğunu anlamıyorum sanki biri geldi enerjimi çekti gitti.sürünüyorum..Ha böyle geçecekse son üç ayım vay halime ..geçmez o aylar..üçüncü trimester beni perişan edecek anlaşıldı bitti saltanatım..

Bu günlerde kendimle uğraşırkende tabiki benim dünya tatlısı bal böceğimlede uğraşmak vede ilgilenmek durumundayım.Balım bir yaşına girdiği için iki aşımız vardı.Kızamık ve zature.Onlarıda hallettik çok şükür .Bu zamana kadar hiçbir aşıda bizim ateşimiz olmadı bunlarda bize vız geldi çok şükür ki.Ancak huysuzduk hatta bugün üçüncü gün olmasına rağmen hala huysuzusuz.Uykularımız terk ama nedensiz değil azılarımız yoldaymıs.Aman ne güzel en zor dişler benim en zor günlerimde çıkmaya niyet etmiş.Kilomuz ve boyumuz çokçok iyi maşallah.Hiçbirşey yemesekte gün içinde yediğimiz yoğurtlar sayesinde ayaktayız.

Bir yaş yasakların kalktığı bir yaş.Tabiki tatlı tuzlu hayatımızda her daim yasak bunu söylemeye gerek bile duymuyorum artık.Ancak en başta hayatımıza yeni giren süt var.Artık geceleri mama yerine en fazla 500 cc süt içeceğiz.Mamadan çok daha yararlı olduğu için biz hemen başladık neyseki kızım sevdi ve severek içiyor.Tabiki herhangi bir tatlandırıcı olmadan!
Yasaklı çilekler kiviler serbest.çocuğu gözlemlemek kaydıyla herşey serbest..Bizim yemeklerimizden yiyebilir ama nerde???O şanslı anneler için geçerli.Birde balım hala yürümüyor işime mi geliyor ne yürüsün diyede bir kaygım yok.

Bizden şimdilik bu kadar.Herşey yolunda
Sağlıcakla kalınız..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder