Bu Blogda Ara

14 Eylül 2012 Cuma

Gerçekten işime yarayanlar-İlk günler

İkinci bebeğim olacağı için kafamda hep birşeye ihtiyacım var mı sorusu?Düşünüyorum hayır yok fazlası ile balıma abartıp işime yarayan yaramayan ne varsa aldığım için ikinciye alacağım birşey kalmadı.En fazla kullandıklarım gerçekten işime yarayan şeyleri yazmak paylaşmak istedim yeni annelere anne olacaklara ..Bunlar benim kişisel görüsşlerim çok kullandıklarım.

İlk olarak anne sütüne tabiki çok katkısı olan anne sütünü yineleyen artmasını sağlayan sağma makinamız Avent elektrikli pompa aldım.Benimle aynı zamanda doğuran çok sayıda arkadaşım vardı kimisi manuel aldı kimisi başka markalara daldı ancak hepsinin sonraki ortak buluşma noktası Avent elektrikli pompa oldu.Çünkü hem çekişi çok kuvvetli hemde ek olarak yapmanız gereken birşey yok.Zaten kanımca süt sağmak yeterince eziyetli birşey.Beklemek göğsü ordan burdan mıncıklamak benim için zordu..(Sütüm çok fazla olmadığı için malesef makinaya yardımcı olmam gerekiyordu)Sezaryen doğum yapmış anneler içinde bence hastane çantasına koymak gerekli .Süt hormonları uyarılmadığı için hemen uyarmak gerekli diye düşünüyorum









İkinci olarak malesef göğüsleriniz ne yaparsanız yapın yara oluyor .Acıyor kanıyor.Ben yedinci ayımda başladım bu merhemi kullanmaya ama yinede çok ağrılı bir emzirme dönemim oldu .Göğüslerim hemen emzirmeye adapte olamadı ,cildim açık ten malum hassas demek ki epey zor günler yaşadım.Yardımıma lansınoh yetıstı.Cok agrılı oldugu yara oldugu donemlerde bebanthene kullandım ancak lansınohu yıkamak gerekmediği için daha kolaydı herşey.Sürekli emziirdiğinizi düşünürseniz zaten krem çok fazla göğüste kalamıyor..






Ve tabiki göğsümüze kremi sürdük yaralar canımızı çok yakıyor ancak çamaşırımız var sürtünerek canımızın dahada çok yanmasına neden oluyor işte bunu engellemek içinde yine Avent göğüs kalkanı şiddetle ama şiddetle öneriyorum.Hem kremin bir yere bulaşmamasını sağlıyor hem akan sütleri topluyor hemde çamaşırın göğsünüze deyip sizin canınızı yanmaktan kurtarıyor.Ben biraz geç düşünmüştüm bunu keşke daha önce akıl etseymişim .Belkide göğüslerim dahaçabuk iyileşecekti ozaman.






Ben avent kullandığım için(reklam gibi oluyor )pompada sağdığım sütlerin hem sterıl kalması hemde daha kolay saklanması ,aynı zamanda bebeğe verirken tekrar benmari yapılıp pratikçe hazırlanmasında yine çok yardımını gördüğüm avent saklama kaplarını elinizin altında bulundurun derim.Paket dörtlü olarak satılıyor.Çalışan annelerin sanırım daha fazla edinmesi gerek direkt sağıp bebeğe verebiliyorsunuz.Sadece ağızlık takmanız yeterli 


ve bebekler için bence çok gerekli olan yan yatış yastığı alınmalı.Ben çok kullandım faydasını çok gördüm.bebeklerin sırtüstü yatmaması gerektiğini düşünürsek gerekli kanımca.Ha arkasına yastık koyarım ben diyorsanız onu bilemem ancak ben hem bebeğin konforunu hemde kendimi dşünerek aldım bu yastığı



Şimdilik bebeğin ilk günlerinde gerekli olanlar bunlar.Ha tabiki dahası vardır ama benim elimden düşürmediklerim bu ürünlerdi ve kesinlikle faydasını gördüm.Olması gerek bence

Devamı gelecek
Sağlıcakla..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder