Bu Blogda Ara

25 Eylül 2012 Salı

27.Haftamız ve biz

Bu haftada nasıl geçti anlamadım.Bol koşuşturmacalı bol yorulmalı bir haftaydı benim için.Balım çok hastaydı hala huysuzluğu var aşılardan sonra toplayamadı kendini .çocuğun resmen huyu suyu değişti.Tam bir düzene oturtmuştum tamda artık rahatım galiba diyordum ki malesef Balım coştu.Bir yaş bize yaramadı.Sürekli kucağımda sürekli ilgi isteyen mızmız bir kız oldu ki ,ben bu tarz çocuklara ömrümce manalar vermişimdir:)Başıma gelmese şaşardım bu durumda tabii..

Balım bu kadar huzursuz olunca malum ben daha çok yoruluyorum.Artık ağırlaştım diyemidir nedir Balımı taşımak bana işkence gibi geliyor.Belim ikiye ayrılıyor kasıklarıma ağrılar giriyor.E ama olmaz içerdekini de düşünmek zorundayım dediğim ve Balımı bıraktığım zaman Balım yaygarayı basıyor.Çocuk nerden bilecek kardeşi varmış anneye acı veriyormuş o keyfine bakıyor işte canı nasıl isterse..Ya alacaksın kucağına yada düşünecektin vaktinde ben hamileyken bu çocukla ne yaparım diye:))

Bakıcı arayışımdan ve bir adet bulduğumdan bahsetmiştim.Kendisi cuma geldi cumartesi sepet havası oldu.Bakıcı işi zor işlermiş ben bunu idrak edebildim.Yarın yine biri ile görüşeceğim ama bu sefer ne istediğimi ne beklediğimi kesin ve net söyleyeceğim.İlk etapta söylemek gerek diye düşünüyorum sonrasında yayılıyorlar çünkü jöle gibi...Hayır yaşı var tecrübesi var az çok çocuk büyütmüş bilir görevini söylememe ne gerek var derseniz ben bilmem benim gibi kafanızı taşlara vurursunuz.Çocuğunuza kendiniz bakarsınız o gider mutfakta meyva yer kahve içer:))Yumuşak surat sanırım her zaman iyi birşey değil.Bu konu hakkında ileriki günlerde yeni bakıcım gelince izlenimlerimden edindiklerimi yazabilirim belki..

Neyse gelelim fasulyeme..Benim fasulyem çok çok az hareket ediyor.Balım da böyle değildi aslında geçtiğimiz aylarda daha çok hissediyordum ancak şimdi gece hissediyorum sadece.Çok fazla hareket halinde olmamdan olabilir,o hareket ediyorda ben duymuyor da olabilirim.Ancak kafama takılmaya başladı hafta sonu doktor randevumda bunu gündeme getireceğim.Her hamile anne gibi tabiki hemen bebeğimin birşeyi mi var acaba hastamı bir anomalimi var soruları beynimde dönmüyor değil.

Onun dışında artık kolayca uykuya dalamıyor çok sık uyanıyorum.Kurtarıcı yastığım var iyi ki var ki ben onsuz uyuyamıyorum.Balıma hamileliğimde almıştım şimdide yıkandı paklandı yanımda yerini aldı üç beş aydır beraberiz ..Yalnız kullananlar bilir alacaklarında bilgisi olsun ki bu yastık çok yer kaplıyor yatakta.Benim gibi "ben hamileyim öncelik benim azcıkta eşim sıkışsın" diyorsanız o başka tabi:))bence sıkışmalarına değer ..


Bilgi almak isteyeler için link



Bu arada sola yatmaya dikkat edin ..Bebeğin iyi beslenmesi için çok önemli bir ayrıntı.

Bebeğimiz artık gözlerini açıyormuş.Göz rengi belliymiş.Ağırlığı yaklaşık bin gram.VE İKİNCİ GÜZEL RAHAT TRİMESTER artık bitti:((zor kısma geldik..

Sağlıcakla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder