Bu Blogda Ara

30 Eylül 2012 Pazar

28.Hafta Ve biz

Sonlara yaklaşıyoruz geri sayım artık benim için başladı.Üçüncü trimester zor geçecek gibi.Sırt ve bel ağrılarım artmaya rahat hareket edememeye başladım artık.Uykularım çok derin top atsan duymaz cinsten.Neyseki akşamları Balımın babası ilgileniyor benim yükümü hafifletiyor ..çok şükür..





Bu ay ki doktor kontrolümüzde neyseki minik fasulyemizin yüzünü görme şerefine nail olduk efendim:)Boşuna saklamıyormuş o suratı dedik, bir çirkin geldi bize anlatamam.Çatık nalet bir şeye benziyor .Hani doğayım da ben size göstericem havalarındaydı kendisi.Canım kızım sağlıcakla gelsin de Kargaya yavrusu şahin görünürmüş bana yine olur bir" prenses"..Balımın resimlerine baktım oda güzellik tacı almış bir kraliçe değilmiş yani..Koca gözlü koca burunlu kara bir şeymiş.Gelin bana sorun bakalım ben onu nasıl gördüm.."Acaba dünyada bundan daha güzeli varmı" diyordum ozamanlar :)Annelik gözü bu olsa gerek..yada gözlüğü:)))At gözlüğü...
















Bakınız Balım..Bir aylık çirkin ördek yavrusu
12 Aylık Balkız arada milyon fark var sanki :))




Kısacası ne olcam demeli:)

 Küçük fasulyem 28 hafta dört günlükken 1259 gramdı.Doktor amcamız bu sefer gelişimini çok beğendi.Oniki günde dörtyüz gram alması hoşuna gitti.Bizde çok sevindik.Umarım üç kilonun altında doğmaz fasulyem.Gelişimi iyi suyu yerinde.Herşey normal umarım hep böyle huzurla akar haftalarımız.

Bana gelince ben şuan utanarak söyluyorum 74 kilo olmuşum.Pasta börek yemiyorum evde yapmaya ara verdim hayret ben nasıl böyle kilo aldım.İki kiloda anne koymuş kendisine:)Bu gidişle bir doksan kilo olurum ben..amanın..

Kafamda deli projeler herşeyi biranda yapma isteği ...sürekli üretim..Boş durmuyorum sevdiğim şeylerle uğraşıyorum.Mutluyum çok huzurluyum..Hepiniz mutlulukla kalın inşallah..

Sevgiyle....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder