Bu Blogda Ara

18 Eylül 2012 Salı

26. hafta bebeğim

Bu hafta benim için zor geçiyor demiştim.Bel ağrılarım mide yanmalarım başladı son hız devam ediyor .Dün nihayetinde şeker testimi yaptırdım aman efendim ne kadar kolaymış elli ml lik şeker testi boşuna korkmuşum ve ötelemişim bu kadar ..ayıp bana.Şeker tedtim düşündüğümüz gibi temiz çıktı çok şükür.

Bebeğimi nihayetinde gördüm.Gördüm dediysem totsunu ve sırtını yukardanda başını gördüm malesef ki o çirkin yüzünü görme şerefine henüz nail olamadık.Hiç göremedim suratı nasıl kime benziyor ifadesi ne?sürekli saklıyor kendini.Bana benzior bu çocuk nedense öyle hissediyorum .Annesinen babasına sürpriz yapacağı içinde kendini saklıyor.

benim çirkin ördek yavrusu kızım sadece 850 gramcık!!doktorum bunu yeterli görsede her anne gibi bende kocaman birşey  olsun istiyorum içimde.Hayır Balım küçük doğdu el kadar karnım vardı ama şimdi karnım kocaman görende birşey var sanacak ..Eti topu sekizyüzelli gramcık bir bebecik var içerde haberleri yok.Halbuki usg ye girerken nasılda gerim gerim gerildim sandım ki doktor "ooo özlem ne kadar güzel bakmışsın bu bebeğe kocaman olmuş maşallah ne yedin bu kadar " dicek..Malesef öyle demedi yine başladık balık ye kırmızı et tüketl aflarını duymaya".Pasta börek bebeğine hiçbirşey katmayacak bu ay bu beş kiloyu boşuna almışsın özlem" dedğinde çok duygulandım:((Ne yani yediğim o cevizli kekler mis gibi peynirli börekler boşunamı yenmiş oluyor.Eveettttt:))

Şimdi beslenme düzenimi tamamen değiştiriyorum.Bu demek değil ki pasta börek artık yok onlar benim vazgeçilmezim de biraz az yemeye çalışacağım.Proteine ağırlık vereceğim bol kırmızı et ve omegadan zengin balık.artık kontrollerim iki haftada bir bakalım iki haftada ne yapacağız bu beslenme şekli bize ne katacak göreceğiz.Kiloma kilo katmayacağı kesin en azından.Anladığınız üzre beş kilo almışım ve şuan 72.1 kilodayım.Bu benim için çok acı ama Balım ı yetmiş kilo ile doğurmuş ve hiçbirini verememiştim sanırım bu gebeliğimde doksana ulaşırım...pofffff su aygırı gibi gezeceğim ortada anlaşıldı..

Eve geldim hemen haftalık gebelik tarihime bakıp kızımın kaç gr olması gerektiğini inceledim normal kilosu 1000 gr olmalıymış.Ara çok değil aslında ama umarım açılmaz.Bu hafta dışardan gelen ışığı ayırt edebiliyor ve gözlerini açıyormuş ufaklık..Çok merak ediyorum seni çirkin kızım..








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder